Career Fair 2008 @ L.E.G

pado 17 dan 18 disember yang lopeih, tolah berlangsung satu aktiviti gilang gomilang kek LEGENDA EDUCATION GROUP Mantin.

event ni memang la sangat2 grand. TM tajo LEG RM10000 untuk buek event nie... tu tak termasuk penajo2 len seperti Garnier, Shokubutsu, Halls, MYC dan lain2.
opening ceremony pada 17 disember memang gompak. siap ado lotop2 laie kek dalam dewan. tokojuik la si reymen oi ngan bini eyh [kawan den koba la, den tak poie]. lopeihopening ceremony, cuma ado pameran booth dan interview kojo
hari yang paling ponting sbona eyh yolah pada 18 disember. semalam aktivti career fair padat ngan ceramah2 yang berkaitan ngan kerjayo. ado la senior2 yang da grade tu datang jugak.
antaro ceramah yang mendapat sambutan ramai yolah ceramah Nazril Idrus, a celebrity cum successful entrepreneur. dio bagi ceramah tentang Self Grooming, yang menarik perhatian seluruh dewan. budak2 kek dalam dewan dari yang boring2 dongar ceramah2 sbolom nie toruih sogar.

tapi memang dah jadi lumrah kek mano2 pon, kalau event bosa2 camnie mosti ado yo masalah dan kesilapan yang timbul. yang paling ketaro skali masalah AUDIENCE atau PENDENGAR. tak dinafikan laie jumlah audience untuk kebanyakan ceramah sikit. terpakso la para setiausaha poie ko hulu ko hilir cari pelajar2 yang berkeliaran untuk disumbek kek dalam dewan. sian sekretariat.
masaelah lain termasok percanggahan arahan pihak atasan, pengurusan makanan, koborsihan, kelewatan aktiviti dan lain2.

walaupan ado carca merba eh, aktiviti masih berjalan lancar dan dalam kategori berjayo. tahniah pada sumo yang terlibat dalam Career Fair 2008!

ps: eden pon sekretariat yo... dan merupokan antaro sekretariat2 yang lari dari tugasan untuk join talk :p

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Peluang tidak datang selalu

Budu dan Cencalok

Naza Bistari yang canggih...