Terbaik sepanjang zaman

kok dilipek sobosa kuku, kok dibontang sobosa alam,
kok hanyut dipinteh, kok tonggolam disolam,
kok datang biar nampak muko, kok poie biar nampak belakang,
kok jauh diimbau, kok dokek digamit,
seuntai salam, sejambak kato,
selamat meluncur, pembaco sumo.

Khamis, 19 Februari 2009

Tag Memandu LAJU!

tag ni camnie...

1- postkan satu gambar kenderaan yang anda sudah pandu
2- nyatakan berapa laju anda pernah bawak dengan kenderaan tersebut
3- nyatakan sebab anda memandu selaju itu
4- nyatakan sama ada anda pernah di saman atau tidak
5- tag lagi kawan-kawan lain.




paling laju pernah aku bawak: lebey kurang 130kph
sebab bawak laju: da lambat nak gi amik mama
x pernah lagi kena saman
saya nak tag suma follower saya!
-mUte
-mr reed
-khairumminAlfisyahr
-Ecul
-Farha Ghouse
-MuhD NoR AzyM
-ireen
-Fiesya
-Muiz In Da House
-Tam
-Rasyid Rohim
-farah

8 ulasan:

MuhD NoR AzyM berkata...

Ngehehe..iyo lah..teman jawab..

Muiz In Da House berkata...

uik? aku pun kena saman?haha tak ke pelik gitu?

hubahuba berkata...

bukan kena saman la... ko kena wat tag ni same macam aku wat.. tgk azim... pandainya...

Fiesya berkata...

camano nak jwb tag....Kto & lesen pon x ado lagi

Muiz In Da House berkata...

weh, apa yang ko maksudkan dengan tag pandu laju dan tag imej google?aku still x paham.

hubahuba berkata...

fiesya bole letak beskal ke.. keta sorang kew... takpun keta hotwheels.... up to you.. be kreatif

Muiz In Da House berkata...

weh tag imej google mcm mana?aku x paham ar. haha malas ar nk buat..

hubahuba berkata...

xnak buat suda. aku bukan paksa pon...

Peluncur Professional

sapolah den ni....

Foto saya
given name is FAARIS, nicknamed hubahuba on the net. nama diberi ialah FAARIS. di internet saya lebih senang dikenali sebagai HUBAHUBA.