Suka Dan Duka

macam-macam berlaku minggu ni. dan koba yang paling den raso tak buleyh nak terima ialah... pihak HEP kolej sesuko hati membubarkan persatuan... hey this is no time for joke ok? nak bina persatuan berbulan2, sesuka hati aja kolej nak bubarkan. tanpa sebab kukuh, tanpa notis, tanpa persetujuan. eden kalau dah marah memang den amuk satu kolej nanti. den tak suko boto. ghasa cam nak poie amuk yo meja rektor tuh.

kepulangan den ko pangkal jalan ni macam2 pulak dugaan eyh. apo yang den rancang banyak bona rintangan. lopeih satu-satu. tambah pulak plan2 den yang gagal lagi.

tapi dalam pado tu masih ado yang menyonangkan ati. pertamo eden da berjayo menyiapkan sebuah web forum khas untuk alumni sekolah lamo den. huih, memang den suko boto dapek imu baru2 nie... den ni orang eyh suko blaja bondo baru tapi tak suko nak ngulang... hehehe... walaupun agak simple tapi eden suko... yang ponting bondo jadi...

lopeih tu den tgk jumlah2 follower den da bertambah... timo kaseh sumo, ado gak yang sudi nak folo blog den yang x seberapo nie ha...

lagi ngan tag2 den nampak eyh berhasil untuk dijawab oleh beberapa follwer. hehehe. timo kasih yo!

itulah realiti hidup kito ni, ado manieh eyh, ado masam eyh, ado yang paht, ado yang kolat... suma tu kita hadamkan kan ajo.

Ulasan

MuhD NoR AzyM berkata…
Huhu..ko ingat ko sorang terkejut? Ak lg terkezut.. Jgn risau, secara hitam putihnye, mmg kelab kita ni masih belum dibubarkan. Dia tu mmg suke ikut sedap mulut jer..siot tul. Gua bengang ni beb!
Farha Ghouse berkata…
apa yang nak bubar?
mes keeeeeee?
wehhh farha tak paham sangat bahasa budak nogori ni
hubahuba berkata…
bagus la farha x paham... memang xnak bagi paham pon.. hahahaha...
ni sebenarnya internal securities.. so farha x yah la panik sangat...

secara itam putih masih on lagi ye azim... ok2 aku pahamm...
tapi agak panik jugakla ngan kata2 yang dilemparkan... aku tau kisah nya azim walau aku tiada disitu.. hehehehe...

isnin ni aku nak bawak mesingun sarat peluru ke HEP
Tanpa Nama berkata…
orang tam[in ko... tampin kek mano.... den pon tampin gakk pulau sobang tanjung rimau dalam.... meh letakn list den lam list ekau.... nanti den balik kampung leh deting wakakkaka
hubahuba berkata…
eh tanjung rimau bukan tampin lagi dah... tu dah melako... hahahaha

Catatan popular daripada blog ini

Tips Catur Bistari

Pasar Malam

[Tampin Stories] Bayar Bil dengan mesin cash deposit TMNET