Catur Bistari @ hostel


malam tadi eden men laie catur bistari. walaupon diawal permainan den mcm xdo harapan nak monang dah, tapi semua eyh berubah bilo den dapek jual kedai alat tulis dengna harga 40000!!! dan diakhir permainan eden dapek kumpul 8juta!!! seronok boto den.
men catur bistari ni bukan macam monopoli. monopoli cumo ado satu laluan ajo. tapi catur bistari ado 3 laluan! mulo2 men memang la tak biaso laie. tapi kalau da mulo men... huih... raso nak men laie... macam strategi boleh dijalankan...
yang paling aku suka ialah kita perlu cepat buat strategi bila situasi berubah... itu yang sgt2 mencabar...

ps: 10 januari 2009 ada pertandingan catur bistari peringkat kebangsaan, boleh menang kereta SAGA!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Catur Bistari

Pasar Malam

Kuala Pilah = Nasi Lemak, Gulai Kuning, Gula Enau dan Rojak Mee