Filem-filem Malaysia bakal menggegarkan panggung

bulan ini kito tolah dipertemu an dongan Wayang dan Budak Kelantan. 2 ceghito yang den kiro baguih untuk tontonan golongan remajo, dan 2 2 eyh berkaitan dongan oghang kelantan. bakal menyusul, tayangan Selamat Pagi Cinta dan Antoo Fighter. den ghaso 2 filem ini lebih santai. lebih ceria. dan lebih merepek berbanding 2 Wayang dan Budak Kelantan. eden memang dari kocik sampai den bosa ni, menyampah menengok ceghito cinto. antoo fighter lak eden da tengok pre-screening kek UITM. jadi, eden x kan poie wayang laie untuk menonton kali keduo. membazir yo...
bulan disember lak, ado 2 ceghito yang menarik perhatian den. Kinta dan Los Dan Faun. aku memang tertarik dengan kedua-dua sinopsis ceghito ni. Kinta mungkin sekali memaparkan aksi2 ganas dan kemasyarakatan, manakala Los Dan Faun den ghaso lobih kepada comedy action. dan tak lupo, filam SUPERHERO MALAYSIA PERTAMA Cicak-Man 2! agak2 eyh, camno cicak man 2 nie??? den harap ado improvement berbanding cicak-man sebolom ni.

eden ghaso itu ajo yang den nak ceghito sekarang nie.
SELAMAT MENONTON WAYANG!

ps: bilo agak eyh nak buek cito budak nogori? mungkin 2-3 tahun lagi kot, Budak Nogori, terbitan Hubahuba Entertainment, memperkenalkan para pelakon baru dari nogori. minta sapot dari Tok Hassan?

Ulasan

stanum_saliva berkata…
dulu2 aku dgn mber2 selalu jg pergi panggung...tp skang ni,buat wayang sendiri kat rumah...habis semua movie download online...tp untuk filem Malaysia,aku tunggu raya tahun berikutnya tuk tgk kat tv...takpun tumpang astro makcik esah sebelah rumah...sebab aku dgn mber2 kalau kat panggung bukan tgk movie kat skrin...tp tgk 'movie bergesel' kt sebelah/depan ktorg...tak tahan beb...nyahahaha
hubahuba berkata…
bila nak tgk pegi panggung biasanya saya pilih hari yang org x ramai... lepas tuh saya akan pegi panggung yang paling x popular disekitar kawasan tersebut... macam baru2 nie MBO di Melaka, menjadi pilihan saya. kalau diseremban biasanya saya pergi ke TGV, di seremban 2, tapi saya lihat MBO da mula bertapak di terminal 2, tapi saya belum ada kesempatan untuk keasana lagi. :)

Catatan popular daripada blog ini

Tips Catur Bistari

Pasar Malam

Kuala Pilah = Nasi Lemak, Gulai Kuning, Gula Enau dan Rojak Mee